Nisseluen helt ned

25Okt09

Jag är inte så bra på att ta porträtt men jag försöker lära mig. Ett problem är att jag inte ger regi och talar om vad jag vill. Ett annat är att jag fokuserar mycket på huvudmotivet och mindre på bakgrunden. Det är svårt.

Igår gick vi ned på stan för att se Upp 3D och jag tog med mig kameran för att knäppa några höstkort. Väl hemkommen så såg jag att sonen har mössan djupt planterad i pannan på nästan alla bilder. Kanske skulle jag bett honom ta av sig mössan för att bilderna ska bli lite mindre mössiga. Vad tycker du?

500D + EF 85 mm f/1,8 @ 2.5

Martin vid Gunstagatan. EOS 500D + EF 85 mm f/1,8 @ 2.5

'Upp 3D'

SF-skylten lyser rött vid Fyrisån

SF-skylten lyser rött vid Fyrisån

Till sist några röda löv



No Responses Yet to “Nisseluen helt ned”

  1. Kommentera

Kommentera

