Svanholmen – reklamholmen?

24Apr08

Ulf Bodin 2006
Svanholmen utanför Gåshaga på Lidingö med två svanar lägligt simmandes symmetriskt framför. Bilden är fotograferad en höstdag 2006. Du tror kanske att jag väntade en evighet på detta tillfälle. Men det var en slumpbild.

Nu har jag fått för mig en sak som du kanske kan hjälpa mig med. Har inte denna ö varit med i en reklamfilm eller har jag fått det helt om bakfoten? Jag hittade denna:
Men det är ju en annan holme. Inte heller denna är väl rätt? Har du någon idé om en reklamfilm? Oväntat besök med en färja?



3 Responses to “Svanholmen – reklamholmen?”

  1. Nej, men Room Service har varit där.

  2. Tack för info! Kanske har jag blandat ihop alla dessa kvalitetsprogram?

  3. 3 Lotten

    Jo, Såpareklamen var härifrån sadess det i går 2/2 näer jag o kompis vandrarde längs stranden mitt emot!
    V.h. Lotten


Kommentera

