Ann-Sofie vid Ulva Kvarn 1995

20Apr08

Ann-Sofie vid Ulva Kvarn 1995, originally uploaded by Ulf Bodin.

Jag hittar en del roliga bilder när jag rotar i gömmorna. Detta är en bild från sommaren 1995. Min fru äter på nästan samtliga mina bilder och detta är inget undantag (se emellertid denna där hon ser ut att just ha ätit). Bilden är tagen med svart-vit diafilm (25 ASA). Bilderna är fulla av vackra toner och superfint korn men de är så täta att de är svåra att skanna (åtminstone med min gamla skitskanner).

Leica M6, 35 mm, F2.0, ISO 25.



No Responses Yet to “Ann-Sofie vid Ulva Kvarn 1995”

  1. Kommentera

Kommentera

